Schema

Jag är så dålig på att uppdatera just nu men det är bara för att det är så mkt annat som händer :D Men tänkte säga vad som händer den närmaste tiden ;) Så här får ni ta en liten del av mitt schema:

28/5 - Kvalmatch för herrarna (19.30) där jag ska vara speaker (har en underbar röst) 29/5 - Ut till mor som är ensam hemma där vi ska äta
30/5 - KLASSFEST!!
31/5 -
Till (?) och äta med Joakims släkt på mors dag
1/6 -
Borlänge med flickorna på dagen, sminkning med Camilla mot kvällen :D
2/6 -
Till måbättre och snacka medlemsskap med Patrik (vara med Linn/Jullan?)
3/6 - SÄCKGÅNG!!
4/6 -
Förberedelser på hammarbacken
5/6 - STUDENTEN!! :D
6/6 - Landskamp
på råsunda
7/6 - inflyttningsfirande hos mor och far


Sen är jag ledig i tre hela dagar innan jag börjar jobba lite smått så just nu är det mkt som händer som sagt ;D

Ikväll är det Grey´s Anatomy och jag är laddad till tusen fast min hals strejkar! Usch och fy hur ska det gå att snacka imorgon? Får ha med mig mycket vatten!! Det är även Champions League final som jag ska kolla på efter Grey´s (:

Är sugen på Ostbågar men nej nu är det apelsinkur som gäller! Brämhults apelsinjuice har jag köpt 3 liter av sen har jag 7 Apelsiner hemma också :D

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad innebär apelsinkur?

Puss mor:)

2009-05-27 @ 21:56:42
Postat av: Millis

Du säger väl till om du behöver hjälp med något inför studenten!? Jag är ledig nästa torsdag och ska putsa mina fönster, men självklart kommer jag farandes om jag kan göra något!?



Annars är det som vanligt 12.00 som gäller, och Hammarbacken någon gång runt 13.30, eller? Och hur länge är självaste studentskan kvar där innan hon drar vidare ut på andra äventyr?

Kram! /c

2009-05-28 @ 09:09:42
Postat av: Lollokull

Heeej Camilla!

Det är nog inte så mkt att göra till studenten de ska resa tältet och sånt på onsdag när jag är på säckgången sen är det inte så mkt men tack ändå :D



Vi springer ut klockan 12.15 sen går lastbilarna strax innan klockan 13 och detär nog klart vid 14 så strax efter 14 är det på hammarbacken sen ska vi vidare tidigast klockan 18 :D Men vi ses ju på måndag så då kan vi prata mera då:D Ha de gött!



Kram!

2009-05-30 @ 18:06:17
URL: http://lollokull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0