Prinsessan på balen

Balen var helt otrolig! Hade hur roligt som helst, det blev som bäst fram mot småtimmarna där det var mkt dans :D Nej helt toppen var det! (: Bjuder på en bild på mig och pappa som var vår chaufför.



Igår var det också mysigt. Jag och Joakim tog en liten promenad ner till piren (ungefär) och satte oss i gräset i solen och myste (: Hur härligt som helst det ska vi definitivt göra fler gånger fast då ska vi ta med oss picknick korgen (:

Idag är det också fint väder men jag är ganska så seg fortfarande så jag vet inte vad jag ska göra idag.. Kanske lägga mig på balkongen och sola lite grann sen ska jag försöka att städa lägenheten också! Tvätta undan lite kanske..

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0