Mm vad jag hann mycket!

Jag hann med att göra ganska mycket på dessa tre timmar (:

x Handla

x Promenera
x Tvätta
x Damma
x Dammsuga
x Skura golv

x Tvätta fönster
(hann med sovrumsfönstren)
x Skaffa solkort
x Skaffa gymkort på må bättre
(så jag kan gå på afrodans! :D)
x ÄTA! (hungrig som ett djur)
x Vill att det ska var torsdag
(så jag och mor får fika på Vallonen där det var så goda mackor (: )
x Sova
x Städa toaletten
x Bli klar med mina två svenska arbeten
(nästan klar med en & har hunnit långt på det andra)
x och slutligen vill jag att det ska bli lördag och personalfest! ;D

Som ni ser så går det ju inte att bli klar med vissa :P haha! Men nu väntar jag på Joakim så vi kan äta någon gång för jag är fortfarande VRÅLHUNGRIG!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0