Många viljor

Jag var iväg och solade med Emelie och Lisa, blev lite arg faktiskt eftersom "kroppsduschen" inte funkade på solariumet.. Fick bara superlite på benen! Men jag blev lite brunare i varje fall så det var bra! ;D

Har mycket saker jag vill och måste göra just nu!

x Handla
x Promenera
x Tvätta
x Damma
x Dammsuga
x Skura golv
x Tvätta fönster
x Skaffa solkort
x Skaffa gymkort på må bättre
(så jag kan gå på afrodans! :D)
x ÄTA! (hungrig som ett djur)
x Vill att det ska var torsdag
(så jag och mor får fika på Vallonen där det var så goda mackor (: )
x Sova
x Städa toaletten
x Bli klar med mina två svenska arbeten
x och slutligen vill jag att det ska bli lördag och personalfest! ;D

Sen får det nog vara nog med sysslor (stryker saker efter kvällen får vi se hur mkt jag hunnit med att göra ;D )

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, oj! Det var inte lite du har att göra gumman. Längtar också till torsdag:)

Puss mor!

2009-05-11 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0