Lisa är bra hon!

Vilken härlig dag!! (: Dagen började med att jag kom upp i tid 08.55, de är bra för att vara mig! :D Stack till frissan och färgade håret det blev rött igen och det är jag väldigt glad för!! :D Vi kollade frisyrer till balen och på smink så nu vet jag precis vad jag ska ha och det kommer bli så bra, i varje fall frisyren ;D Man kan nog säga att det är INGEN som kommer att ha så! :D Senare kom Lisa när jag satt vid frisören och senare gick vi på den stora staden på en massa ärenden. När klockan var 17.00 kom vi på att vi hade vart på stan sen cirka 10. Det blir 7 timmar (!!!) :O Tiden går fort när man har kul helt enkelt! Och med Lisa har man kul! Haha!

Just nu sitter jag och pratar med Joakim och Aprili som har kommit hem på en blixtvisit! Väldigt roligt, längesen nu! (: Bjudit på mat har jag också gjort, det blev Tacos med världens godaste guacamole :D NICE!

Imorgon ska det bli sol och ingen är gladare än jag :D

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0