Ledig dag

Skönt att vara ledig från skolan idag så nu äntligen har jag fått sovit riktigt på natten och sovit ut på morgonen för det är något jag inte har gjort på hur länge som helst!! Läste till och med tidningen i sängen (: Mm så skönt!

Nu sitter jag här igen och försöker plugga inte mycket kvar nu, så snart är jag klar med allt som hör skolan till. Kom på att jag ska skriva loggboken (till UF) idag eller imorgon beroende på om jag hinner :p Men det tror jag att jag ska fixa! :D

Får se vad man mer kan göra idag då? Jag gjorde ju allt som fanns att göra igår.. "/ Men nått finns det nog annars får det bli en promenad idag igen (: Så skönt med nya ipoden! ;D

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0