Vilken härlig dag

Mmmm, vilken härlig dag! Ledig från skolan  och vaknade av mig själv 09.45 och då gjorde jag något som jag aldrig brukar göra, istället för att somna om och sova till typ 12.00 så man är trött hela dagen gick jag upp och satte igång direkt med att plugga.. Hann med ganska mycket då!  Sen satte jag även igång med att göra kalops som vi skulle äta till lunch. Hade fått stränga order att INTE väcka Joakim som ville sova ut imorse. Fast det var skönt  att han sov så jag hann med att plugga! Ungefär vi 11.45 så hade jag fått nog och gick in för att väcka Joakim som redan var nyvaken (: Vi åt maten och åkte ut på en massa ärenden och då träffade jag Lisa. Det var skoj eftersom jag inte fick min dagliga Lisados igår för jag var hemma pga min mage!

Åkte sedan hem jag och Joakim och gjorde ordning glass med varma hallon och blåbär. MMMM vad gott det var vi har inte ätit glass sen jag vet inte när men kan gissa på sen i somras! Det var sååå gott!

Ikväll är vi bortbjudna på mat hos mor och far! Det ska också bli supergott! vilket lyx att komma iväg och äta när man nästan jämt gör i ordning mat hemma! Till det ger jag 5 toasters! (Y)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0