Bättre väder snart?

Nu vill jag verkligen att det ska bli 5 Juni och studenten! Vi får bara mer och mer att göra, skrev klart en uppsats igår men idag fick vi en ny så jag har fortfarande 2 uppsatser och 2 prov att göra och plugga till :/ Men det är väl bara att stå ut? En annan sak som jag vill just nu är att resa utomlands! Så jag var in på Wasaresor/resebolaget idag och hämtade kataloger (: Aaaaaah ge mig en resa! Så mkt utgifter just nu så usch!



Var på gymmet idag för första gången på cirka 1 månad! Har inte hunnit har bara pluggat och pluggat sen har jag haft praktik så jag har verkligen inte hunnit! Det var sketa drygt och jag höll näästan på att spy efteråt. Är helt slut nu i hela kroppen så imorgon kommer man då ha världens träningsvärk! Men det är det värt!

Har äntligen dragit tummen ur röven och ringt och klagat på grannen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0