U2 biljett(er) i hamn!

Har sovit så dåligt inatt, drömde att vi inte skulle få biljetter till U2 att jag missade biljettsläppet osv.. Så jag har bara snurrat runt i sängen inatt. Var dyngtrött imorse också! Jag och Joakim satt med två telefoner och en dator samtidigt som Bengt satt med en telefon och dator samtidigt som Camilla & Putte satt vid tre datorer också. Till slut fick vi biljetter, senare så släppte de biljetter till en extrakonserten också så då ringde Camilla och frågade om jag och hon skulle gå på den också, självklart sa jag! Fasiken vad jag längtar!! Ska bli riktigt kul! Joakim var ju inte lite arg på mig imorse för att jag var så hyper! haha! Men nu har vi biljetter så då kan man ta det lugnt ett tag. En lättnad utöver det vanligt, eller vad säger du Camilla? ;)

Sista dagen på Jysk var det igår, en väldigt rolig dag kan man säga! haha! fick höra det ena och det andra från "Du är så himla söt Lollo att hälften skulle ha räckt" till "Nog för att du är ful men mig skrämmer du inte" och allt där emellan, Hahaha! Mkt skratt blev det, och det var faktiskt väldigt tråkigt att säga hejdå meeeeen I´ll be back! I sommar så ska jag ju vara där (: Nästa vecka ska jag vara på Interflora, kom dit och hälsa på vettja!

Nu ska jag ladda till Leksands matchen ikväll för den ska jag självklart på!
HEJA LEKSAND - ikväll börjar återtåget! VI SKA TILLBAKS!

/ L

Kommentarer
Postat av: Bruno Backelit

Sommar i GBG, ACDC sen U2.... kan de bli bättre, nej...med en bärsajävvel i hand kan inget gå fel!

Mohohahaha



//Bruno (P.S Albin Albino hälsar D.S)

2009-03-14 @ 17:22:34
Postat av: Camilla

Det är så fantastiskt skönt att vi har våra efterlängtade biljetter. Måste skriva ut dem och förvara dem i kassaskåpet! Får ta en U2-kväll i vår så att Jocke och Putte är riktigt uppdaterade på allt! Kram

2009-03-14 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0