Stockholm-weekend

Ojojoj, stress stress stress!:P Haha! Har inte hunnit uppdatera för nu har vi varit på en tripp i sthlm till Joakims bror Niclas och Jenny. Niclas fyller 40 år på tisdag så alla hans bröder med respektive var välkomna ner på liten "förfest" till den riktigt stora festen som äger rum i Augusti (: Jag och Joakim anlände till sthlm vid 17.15 tiden resten kom ungefär en timme efter.. Det blev tacos på kvällen vilket jag och barnen tyckte var vääääldigt gott! (: Mums!

Lördagens förmiddag spenderade vi nere på isen (de har en jättefin och stor sjötomt) De flesta hade långfärdsskridskor men jag körde på med mina hederliga hockeygrillor ;) Skitkul hade vi! Match blev det också med skador som hör till på vardera knäna! Efter maten stack vi tjejer till stinsen på en shoppingtur. Hittade en ny vårjacka, tre par trosor och lite heminredningssaker som jag säkert lägger upp bilder på senare. När vi kom tillbaka var det Niclasfirande som stod i fokus. Vi hade köpt golfklubba och presentkortDormys och Niclas blev superglad! På kvällen blev det till att fixa mat till Niclas och det blev verkligen supergott! Till förrätt var det typ en räk/kräftcocktail och till varmrätt blev det fylld fläskfilé, mums. Till efterrätt blev det såklart tårta som vi hade hur mkt som helst av!!

Dagen idag började med match igen på isen men den här gången satt jag brevid och var domare! Det var roligt det också (: vi åkte senare hem efter lunchen. Det har varit en sådan otroligt rolig helg, hur skönt som helst att komma bort! Men ändå väldigt skönt att komma hem för det har inte blivit så mkt sömn och man har hållt igång heeeela dagarna!

Imorgon är det APU igen på Jysk. Hoppas på lite mer variation på sysslorna än tidigare meeen det blir det nog inte.. Fast det blir nog skoj ändå! Pia jobbar ju ;D

Hoppas ni inte har längtat ihjäl er efter mitt bloggande när jag varit borta :P

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0