Sömntuta

Nu ligger Joakim och sover i soffan, han är så trött efter gårdagen (: Men han är så himla söt när han sover!

Själv tänkte jag ta reda på lite saker som disken efter maten, blev ganska mycket eftersom vi åt fondue med en massa tillbehör! (: Mums så gott det var!

Dagen idag började med att jag var och provade min balklänning som är ihoptråcklad nu. Klar är den inte ännu men den skulle bli det innan påsk om jag inte ville ha några fler detaljer på den vill säga (: Nu är det inte långt kvar till balen och klänningen är så fin redan nu när den inte är klar !!

Efter det åkte vi till saxdalen och kollade på huset som har fått innerväggar Nu känns det både större och närmare tills allt är klart :D Längtar längtar! Lägger upp en bild så fort jag får någon från mor eller far!

Imorgon blir det till att hejja på Leksand igen!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0