Sommarjobb = klart!

Gud så skönt, nu slipper man tänka mer på det. Just samma dag som det blir klart med Jysk att jag ska jobba där 100% i sommar så pratar jag med chefen från Dressmann och dom ville också ha mig där men det skulle inte vara 100% så jag tackade ju nej till de erbjudandet men sa att de skulle ringa om det krisade.. Men jag fortsätter att jobba extra där än så länge (: Dagen i sig har varit ganska så intressant. Fick höra om den nya butikschefen på Jysk och man blev verkligen sugen på att gå ett sånt program inom jysk som han har gjort, han är 24 år och redan butikschef fatta vad kul! :D Så det blir nog mer om det i sommar när jag är lite mer kunnig inom området så nu har jag stora planer ;)

Joakim ringde nyss och frågade om vi skulle ha myskväll på lördag, självklart svarade jag! :D Han är då för go han!

Skitnervös till fredagen, pratade med Camilla igår och då blev jag ännu mer nervös!! Shiiiiiit tänk om man inte skulle få biljetter, snälla U2 gör en extrakonsert i Sverige så kanske man har en lite större chans!!!! Fasiken är det för lite med 5 datorer och troligtvis 2 telefoner? :S Ska nog fråga brorsan också om han inte har tenta då kanske :S Sen kanske mamma kan också! Jag måste höra runt lite..

Om en timme ungefär så är det träning! GUUUUUUUD vad skönt har inte tränat på jättelänge... Hjärnskakning och magsjuka det är inte att leka med men som tur är så är jag frisk och kry som en nötkärna nu, (peppar peppar)

Nu ska jag gå och göra min goda köttfärssås, mums filibapa ska nog ha i champinjoner också (: Om vi har några hemma, det blir gott!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0