psykbryt

Åååååh, snart bryter jag ihop, så jävla mycket i skolan så man vet inte vart man ska börja någonstans!! Sista tiden kommer bli rena rama plågan! tur att man är "ledig" från den 9:e April - 19:e April men då ska jag ju "bara" jobba på torsdagen och åka till sthlm samma dag, vara i sthlm hela påskhelgen, på söndagen åker jag från sthlm till Idre för att åka skidor hela veckan, på fredagen därefter åker jag tillbaka till sthlm från Idre och ska kolla på SM-finalerna i innebandy och bo på Hiltons ;) På söndagen åker jag hem och på måndagen börjar skolan igen :( GE MIG EN LEDIG DAG UTAN NÅNTING ATT GÖRA NUUUUUUUU! Samtidigt som jag är borta MÅSTE jag plugga eftersom vi har så mkt! BLÄ!

Har precis hängt tvätten och ska snart göra mat, sen ska jag väl försöka att plugga på nånting, kanske ska börja med handels? Men nu fick jag massa uppgifter av Kristina idag också! Nej uppgifterna bara rullar in men det är inget som rullar ut? :S

Var vid gymmet på hålet idag, det var härligt att komma bort och träna. Så då slipper jag träna ikväll. Vi har ingen innebandyträning ikväll fick jag veta. VAD BRA ATT NÅGON HAR SAGT DET OCKSÅ?!! Om jag inte hade varit ute på internet igår så hade jag inte vetat nånting men så är det väl att spela med ett lag eller ? Jag slår vad om att det är fler som inte vet om det! Kul.

Träningsvärk som satan idag också, det var som jag trodde!

Nu var det mycket klagan här men Joakim är inte hemma så jag har ingen att ta ut mina aggressioner på!

Men en sak som var bra igår var att Falun spöa warberg! Skitbra match var det också, har inte sett en sådan bra match på vääääldigt länge!
 
/ L


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det blev bestämt så sent att det inte blev någon träning därför kan det ha gått ut lite sent. Men du dog väl inte av det. :)

2009-03-24 @ 22:09:38
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0