Plockiplock

Träningen igår gick väl hyffsat, inte riktigt som jag ville men hyffsat ändå.. Tycker inte om doppboll som vi kör som uppvärmning nu för tiden, dels för att man måste göra massa ruscher när man är kall och då får jag jätteont i halsen och dels för att det alltid är samma lag de äldre mot de yngre alltså de korta mot de långa (Fast en person är ett undantag :P ).. Men men, i övrigt flöt väl träningen på och gick hyffsat bra. Gjorde många mål men för det gick det inte 100....

Igår kollade jag även på BH till balen (: Fick låna hem en som jag ska prova tillsammans med klänningen, Nu är det inte långt kvar!

Längtar tills ikväll, då spelar Leksand och vi ska hem och se matchen hos mor och far. Mor sa igår att vi skulle få plockmat som jag ÄLSKAR! Olika korvar, kyckling, syltlök osv.. MMMMM! Vad jag längtar!

Man blir verkligen glad när det är så fint väder! Våren är snart här och då kan jag sitta och sola på vår balkong :D

Just ja tandläkaren igår gick mycket bra, hade så fina tänder så (: Drygt bara att de fick slipa bort lim som FORTFARANDE är kvar sen jag hade tandställning!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0