Morfin någon?

Ååååh, ge mig nått smärtstillande!!!!!!! klev till och med av träningen för att jag hade så ont och trodde jag skulle spy! Nej fyyyy då. Jag längtar inte ens till lördag undra varför? Är nog för att jag mår som jag gör, Men det blir säkert skoj! Synd bara att inte Curry och Lina ska med :/ Men men min julia ska med och tur var väl det!  Körde i varje fall ett styrkepass innan träningen det var bra eftersom jag fick så ont sen!

Nu sitter jag och äter min älskade sallad, mums!

imorgon blir det städdag och pluggdag!! Sen på kvällen ska vi hem till mor och far på mat eftersom det blev inställt hos Inger och Anders för han skulle jobba.. Tråkigt värre men det blir trevligt hos mor och far också, lets dance finalen imorgon ju! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0