Jobb o Mys

Igår var vi i Leksand som sagt men de förlorade med 2-3, Så dåligt måste jag säga, var bara första perioden som var riktigt bra! ´Men det är ju alltid kul att vara i Leksand för det är sådan stämning! Somnade direkt när jag kom hem faaast som vanligt så höll våra grannar mig vaken på natten!

Idag har jag jobbatDressmann, det var segt i början för jag var så himla trött men sen kom det fler kunder och därmed mer att göra (: kom sedan hem för att se ett grabbgäng i soffan som kollade på Manchester United - Liverpool. Matchen kunde inte sluta bättre där Liverpool vann med 1-4 !!!!

Nu är jag dyngtrött redan!!!!!! Så det kommer att bli en väldigt tidigt kväll, kommer nog inte ens orka se Finalen i melodifestivalen!! Men det visar sig! Vi ska i varje fall sitta här och ha det mysigt!

pratade med Brorsan idag! Det var skoj, man saknar honom faktiskt men han kommer ju hem snart så det är bra!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0