Jobb & Mat

Jobb jobb jobb, nu  ska sommarvarorna fram så nu är det väldigt mkt!!! Efter jobbet så stack jag till spelstallet och skulle hämta ut paket som jag och mamma beställt från yves rocher, så nu kommer man lukta gott :) Körde förbi svärfar och lämnade tillbaka ett gammalt band som jag och joakim hade lånat, så ska det låta (: Efter det stack jag hem till mamma på en bit mat, mums! Och här sitter jag fortfarande. Just nu håller jag på och visar mamma på vilken resa jag och Joakim kanske ska på till hösten! Hoppas att det blir så skulle vara så skönt!!

Nervös fortfarande till fredagen, men jag vet nog en som är nervösare ;D

Nu ska jag snart dra mig hemåt så jag kan städa toaletten.. Det skulle mor min också göra!

/ L

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kan omöjligtvis mena mig? Jag som är lugn som en filbunke. Som har en pågående jordbävning och vulkan inom sig... :-)

2009-03-11 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0