Interflora

Nu har praktiken på interflora börjat, man kan säga att det finns hur mkt som helst att göra eftersom de ska flytta på fredag så det är utförsäljning där! Kom in och handla 50 % rabatt på allt utom växter! ;) Så på alla inredningssaker, ljus, smycken, krukor, vaser osv så är det 50 % ! Kanonpriser!



Har hunnit med en hel del idag också! Efter Interflora stack jag till Synsam och beställde nya linser eftersom det inte fanns några vänsterlinser kvar, efter det gick jag och pratade med Malin och Madde en sväng på Jeans and more, efter det gick jag till telia för att fixa med fakturan som jag fortfarande inte har fått! De hade skickat den sa de men jag har inte fått någon så de skulle skicka den igen! Slutligen gick jag in för att prata med Bosse på atelje stjärnbild om champagnefrukosten men han var i Sydamerika så jag fick lämna ett meddelande istället.

Nu ska jag sätta mig för att plugga ett tag medans JOAKIM gör mat!!!!!!! Dra mig baklänges undra hur detta ska gå, fast han ska bara göra klyftpotatis för vi har kött och tzatsiki kvar från Lördags!

Tjing tjing

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0