Hemmadag

Idag blir jag hemma för att försöka repa mig helt och hållet, känns onödigt att gå på praktik en dag för att senare bli sämre och inte kan gå alls så jag blev hemma idag! Men imorgon är jag nog på banan igen. Fast jag får inte träna än så länge, hoppas jag kan vara med på matchen på torsdag! Viktig match, om vi vinner den så blir allt så bra (: Åmots förlorade igår så nu har vi ännu bättre utgångsläge. Såg även att Borlänges (Ett borlänge lag är i vår serie och ett ligger i tvåan) lag som ligger i tvåan har halkat ner till en andra plats vilket också är väldigt bra för oss! Eftersom Borlänge som leder vår serie och kan då inte gå upp eftersom de redan har ett lag i tvåan (dit vi ska). Så nu har vi väldigt bra läge! Hoppas det är några som vill gå upp bara, så inte jag är den enda!

Idag är det något stort som händer, U2 Släpper ny skiva :D Kan man bli gladare än när dem släpper ny skiva? Tror nog inte det, ryktas om turné också så då måste jag vara på plats, eller vad säger du Camilla? ;) Gud vad jag längtar efter att höra alla låtar :D

Ny ska jag nog göra någon nytta fast jag måste ta det lugnt! Ha det bra!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0