För jag är så bra!

Har precis satt mig i soffan för att vila lite efter en hektisk dag. När jag kom hem från mor så var jag förbi hemköp och handlade. Sen när jag kom hem var klockan halv åtta och då kollade jag självklart på ett av mina favoritprogram "halv åtta hos mig" jag kan ju inte mer än att sitta och skratta hela programmet igenom åt Helge Skoog han är så rolig! Sedan hade jag en timme på mig (mellan 20 - 21) att städa badrummet, så jag städa, putsa, damma, dammsög, skura jag gjorde allt! Och inte nog med det för när jag var klar där så var jag riktigt på hugget så jag städade köket, sovrummet, hallen och vardagsrummet. De ni! Så nu är det hur fint som helst här hemma! Jag har varit så duktig!!

/ L

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bra duktig du!!!

Kram Mamma

2009-03-13 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0