Febrig

Hej igen allesammans! Nu kommer en liten uppdatering från mig. Jag kräks inte längre vilket är väldigt skönt! Nu har jag bara lite feber som jag hoppas gå över under dagen, det är så lite så det ska det nog göra. Vill vara med på matchen imorgon men ja vi får väl se.

Har typ bestämt mig för att åka till sthlm över helgen, skönt att komma bort ett tag och träffa alla andra! Men då kan jag ju inte vara med på matchen mot borlänge.... Aja hade varit en helt annan sak om vi låg i en högre division ;D och om allt inte bara var "en lek".!

Vill ha U2 skivan NU NU NU NU NU NU NU i varje fall så vill jag höra alla låtar Nu!

Öj en snabb uppdatering, JAG ÄLSKAR SPOTIFY! De har fått in U2s nya skiva så sitter och lyssnar på den just nu och vad jag hört hittills så är den bra (Y)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0