bio

Mitt tillstånd just nu är huvudvärk, yrsel och väldigt mätt! Men jag var på bio idag med mor och far (hade bokat det innan jag fick hjärnskakning) vi såg "Män som hatar kvinnor". Bästa filmen jag har sett på länge måste jag säga, om det inte är den bästa filmen jag sett i hela mitt liv? Jo det är nog den bästa jag sett faktiskt! Ruggigt bra, för er som inte har sett den måste jag bara säga att det är ett måste! Så jag berättar inget om filmen, den får ni se själva. Kan säga att Noomi Rapace var skkitbra som Lisbeth Sallander! (:
" Jag ger filmen +++++ !! "

Joakim mår bättre nu vilket också är ett stort + !

Nu ska jag vila vila vila, blir nog ingen praktik för min del imorrn, bättre att jag vilar!



/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0