benvärk

Ja det kan man säga att jag har efter första dagen på praktiken! Ujujujuj.... Men det har varit en rolig dag som vanligt när man träffar alla "jyskare", fick äntligen träffa Pia och drömma mig bort till västkusten ett tag ;D haha! Hoppas att du vågar satsa! Jag tror på dig! Sen så blev det lite spänning på jobbet ett tag eftersom en på jobbet fick gå och spy och mådde jättedåligt så hon gick hem med magsjuka :S Hoppas inte jag får det igen bara. Hypokondrikern själv har säkert det redan :P haha! Nej men det har varit en rolig och givande dag helt enkelt (:

Nu ska jag skjutsa iväg joakim till träningen sen så ska jag hämta en madrass som vi ska ha med oss till sthlm imorgon! Har ganska mkt att göra nu ikväll och ska upp mkt tidigt imorgon! Blä, hatar att gå upp tidigt!!! Man  vill bara ligga kvar i sängen och soooovaaaaaa

Somnade sent inatt också 04.00 och skulle upp 07.30 så idag har man varit trött!!!!

hinner inte uppdatera mer...

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0