bakfull

Nej inte jag i varje fall men man kan väl säga att en annan mår som han förtjänar idag! :P

Jag mår sådär idag också, fortfarande väldigt ont i huvudet och en aning yr också, men jag mår ytterst lite bättre i  varje fall, så det är ju på bättringsvägen som tur är :D Får väl se hur det går att kolla på filmen ( män som hatar kvinnor )idag bara, lite nervös för det! Får se om Joakim följer med på filmen, han säger att han skulle vilja skjuta sig själv just nu, tur vi inte har något vapen hemma då ;D Som sagt han mår som han förtjänar!

Sommarjobbet klart kanske? :D

Imorgon börjar APU:N (praktiken) som ska hålla på i tre veckor, men jag blir kanske hemma imorgon, i varje fall om jag mår som jag gör just nu..

Hoppas alla andra mår bra!


Bilden är från dagen efter valborg 2008

/ L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0