i väntans tider

Är ganska dålig på att lägga in bilder direkt i datorn men här kommer en bild från säckgången i varje fall
HP´06 SHALA LA LA LA



Träningsvärken är värre idag än vad den var igår, känner mig totalt handikappad eftersom jag har träningsvärk i hela ryggen och nacken efter afrodansen igår! Ojojoj. Men det är så kul med Afrodans! Man blir glad länge efter det och Sofie är en så bra instruktör fast nu tog hon semester eftersom hon ska ha barn strax! (:

I övrigt igår så var jag på staden och shoppade. Jag shoppade träningskläder för 986 kronor! De ni :D

3 träningsstrumpor (låga)
1 Linne som släpper igenom luft
1 T-shirt
1 trekvarts träningsbyxor som släpper igenom luft
1 par shorts
1 vattenflaska

Supernöjd blev jag sen shoppade jag även en "festväska" och en present till Joakim för att han är så bra. Det blev en film som heter Gomorra, jag tror att den är ruskigt bra faktiskt! Joakim blev jätteglad för den (:



Idag blir det ingen träning för jag är helt paj i kroppen så träningen får jag vänta med tills på fredag för imorgon ska jag jobba, i och för sig ska jag göra det på fredag också men då börjar jag inte förrens klockan 12.00. Så om ni vill träffa mig då så får ni komma till Jysk (:

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 14.00 för då ska jag och fika med brudarna!

/ L

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är ju helt i klass med mig på att shoppa! Fantastiskt skoj!



Kram /c (som fyndande en skinnjacka för halva priset idag) :-)

2009-06-10 @ 14:27:28
Postat av: Therese kruse

Hej hej!

Tror du att mitt champagneglas finns kvar så jag kan hämta det, hos dig eller hemma hos dina svärföräldrar? :) Ska in till Ludvika på Måndag och skulle vara jättetacksam över att få det tillbaka :) Du kan svara i min blogg :) Kramkram

2009-06-10 @ 16:04:32
URL: http://tezzili.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0