Tjo, tjim och kongo kim

Nu har jag inte hunnit uppdatera på ett tag för det har hänt så mkt grejer + att jag inte har vart hemma :D

Studenten blev lyckad i varje fall! Allt var super förutom krogen för där var det på tok för mkt folk. Öm i hela kroppen fortfarande efter det. Fick en armbåge/axel på käken så den är öm som satan sen var det en 40+ gubbe som klev på min fot jävlar vad ont det gjorde och det fick han då höra!

I lördags åkte vi till sthlm för att se på Landskampen som inte alls slutade som vi ville! Men det var tjo och tjim och de var kongo kim ;D Haha! Kul var det att träffa Nicke, Jenny och barnen i varje fall! :D

Igår åkte vi till ett färdigt hus i Saxdalen! guuud vad fint det är. Jag blev satt på att montera ihop lite stolar så varsegod för det eftersom du inte tackade över huvud taget!

Sen blev det hem och påbörja städningen som fortsätter hela långa dagen idag!

Ikväll blir det till att träna för första gången på aslänge!! Känns hur bra som helst, nu börjas det ;)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0