tjo och tjim

Nu har jag tjoat runt HELA dagen! inte en lugn stund har jag fått förutom fikapausen med tjejerna (Linn och Julia) på eftermiddagen (: Det var så trevligt, evigheter sedan man hittade på något med Linn så det var superskoj! Sen hade man saknat Jullan också så det blev jussom pricken över i:et.

Nu har jag fixat och donat för morgondagen, för fredagen och fixat i ordning så jag och Joakim har varsin pärm vilket gjorde att jag fixade till allt så det blev ordning och reda i hela hemmet :D

Nu har jag fått bilden på Camilla och såhär blev hennes sminkning:



Så fin (:

Imorgon är det SÄCKGÅNG, kan inte fatta det, imorgon är det två dagar kvar till studenten men vädret är inte helt på 90:ornas sida :/ Hoppas det inte kommer att regna som vädergudarna har lovat!

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller koll på vädret hela tiden och.....

Det ser ut att bli uppehåll!

Lycka till med säckgången ikväll.



Puss mamma!

2009-06-03 @ 08:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0