sönderbränd

Det är jag idag! Tagit vara på dagen och legat i solen hela tiden! Först med prinsen sen kom en irriterad Lisa som var hatisk mot kicken dit när hon hade slutat jobba. Men förstår att du var irriterad sweetheart. Man orkade inte ligga på rygg i solen det blev för varmt så man låg på magen typ hela tiden så nu är jag helt sönderbränd på ryggen eftersom jag glömde solskyddet! Rackarns också!

Imorse vaknade jag av att ett 0250 nummer ringde till min mobil, vad kunde de vart ifrån tänkte jag och svarade. Då var det Dressmann i MORA av alla ställen som undrade om jag ville komma dit och jobba hela vecka 32 och 33 men jag är schemalagdJysk då så jag tackade nej. Lite lustigt att dom ringde faktiskt men det är positivt eftersom Anna-Karin och Marie sagt att jag var trevlig, glad, positiv och duktig på att jobba så det rekomenderade mig varmt (: Så det har gjort hela min dag hittills :D

Nej nu ska jag fortsätta packa för nu är det bara en dag till i lägenheten sen bor man i hus resten av sommaren JIPPIE! :D

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0