shoppingdag :D

Idag struntade jag i skolan helt och hållet (vi har ingenting) för att åka och shoppa med tjejerna (Emelie och Lisa) i Falun och Borlänge! Det var riktigt kul för jag hittade så JÄVLA mkt grejer ;D Jag hittade:

 - En bikini
 - Tre linnen
 - En t-shirt
 - Ett par shorts
 - Ett par jeans leggings + ett par vanliga
 - Två par kjolar
 - En klänning
 - Två par skor
 - Två ögonskuggor
 - En highlighter
 - En pennvässare till kajalen
 - Två penslar
 - snören till säckgången ;D
 - Ett par trekvarts/haremsbyxor



Som sagt jag hittade mycket saker :D SKITKUL! Efter vi hade shoppat kom Camilla (Joakims syster). Vi gick då och tog glass medan vi väntade på att få sminka oss på makeup store. Jag sminkade mig turkost och det blev super tyckte jag :D Camilla var limegrön/turkos SKITSNYGGT! Ska nog köpa den limegröna skuggan för den var verkligen ASSNYGG! Fast dum som jag är tog jag ingen bild på hon :/ Camilla skicka bilden!!



Nu sitter jag och är skittrött har precis städat undan sen lördags ;D (nu liksom) Och hängt upp tvätten. Håller samtidigt på att gå in mina skor till studenten, inte lika kul som att shoppa precis ;D haha!

Ha det gött

Ps är avis på brorsan just nu som sitter nere på Aiya Napa (?) (stavning)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0