Mer tid tack!

Vilken träning alltså, shit! Helt slut i hela kroppen men mest i benen, fyy fan. Men det var kul :D

Har ingen lust med att jobba imorgon, vill fixa och dona med en massa grejer som jag inte hinner!! Håller på att göra biffar nu, NU klockan 22.05!! Ojojoj inte klar än på ett tag och då ska jag fortsätta att packa sen vill jag dammsuga också men då blir väl grannarna arga.. AAAH vill ha mera tid!!

kollade nyss upp schemat lite på tisdagar och torsdagar när vi har träningar, tror du inte på fan att jag har ASMÅNGA stängningar då. Vill ju träänaaa! ! AAAAAAAAAAAAAH ARG

/ L

Kommentarer
Postat av: Blom

Bjud mig på mat! vi kan träna innebandy när du jobbar så slipper du det ;p beachvolley blir du väl med på hoppas jag? det är vi alla askassa på...

2009-06-30 @ 22:53:55
Postat av: Anonym

Om det var nästa torsdag blir jag inte med, jobbar stängning då också :/ Men på tisdag kommer jag, sen missar jag typ 8 träningar.. JÄLA SKIT!

2009-07-01 @ 10:20:28
Postat av: Blom

Då missar du det... men det bli ju fler ggr... bra att jobba och tjäna pengar vettu

2009-07-01 @ 11:07:59
Postat av: Blom

Beachvolley är inte nästa Torsdag, utan veckan därpå, passar det då?

2009-07-03 @ 02:26:06
Postat av: Anonym

Missar det med, kan vara med imorgon men sen kan jag inte vara med på 5 träningar i rad då jag jobbar stängning :( Fan skitförbannad ju!

2009-07-06 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0