KOM IGEN SVERIGE

Ojojoj vad ska man säga om idag då? Var i varje fall full när jag vaknade så det första jag sa till Joakim var att han skulle fixa en annan skjuts till golfen :P haha! Så idag blir det nyktert för jag ska upp och jobba imorgon (:

Igår jobbade jag och direkt efter jag slutade stack jag ner till gymmet så jag fick nån träning eftersom jag inte var med på barmarken för då hade det blivit för stressigt. Efter det gjorde jag mig iordning och senare gick jag och Joakim till Piren och åt (: Mums. Staden var nästa stopp och där träffade vi Camilla (joakims syster) och Elin som vi satt vid tills dom skulle hem. Det var väldigt trevligt! :D När dom stack kom mina kompisar Lisa och Sara, det var skoj det :D haha!

Några öl för mkt senare stack vi hem och sov :D

Ikväll ska jag och Jullan och kanske virre till Linn och kolla på fotboll (: HEJA SVERIGE! Sen blir det staden ;D

Just ja det glömde jag att säga, Michael Jackson dog igår, 50 år gammal... Dödsorsaken är oklar men jag tyckte det var läskigt så idag blir det att lyssna på mkt Jackson! RIP

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0