Hard work work

Jobbade hela långa dagen igår så då hann jag inte skriva något minsann! Och idag har jag också jobbat hela långa dagen men jag hinner skriva idag ändå (: jobbet idag gick fint!! Sålde till och med utemöbler + merförsäljning för 11 200 de ni! :D Jag är så duktig! Avgudar min chef gör jag också! :P

Nu sitter jag i saxdalen hos mina föräldrar i deras nya hus (som är kanonfin) har precis avnjutit en god middag och ett glas rött vin! Mumma! Pratade med prinsen för ett tag sedan också som är på golfweekend hos sin bror i sthlm. Han hade sänkt sig idag igen!

Inatt är det final Pittsburgh - Detroit, vill se den men den börjar inte förrens 03 så det blir nog till att ställa klockan eftersom jag, far och bror är intresserade. Mor är inte lika intresserad så hon ska sova hela natten så hon är pigg till imorgon då jag och mor åker till Ikea för att shoppa loss lite (jag vet, visst är det konstigt att JAG ska shoppa) Eller vad säger du Camilla? :D

Nu ska jag kolla vem som vinner talang! Hade gött!

/ L

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så jättejätte mycket! :) Det spelar egentligen ingen roll, säg bara en tid då någon av er är hemma, så jag kan planera in det :) Så om du är ledig då kan du lika gärna ta det till dig om du har möjligheten till det =) Samma om hon är ledig och ska vara hemma :) kramkram

2009-06-13 @ 03:58:03
URL: http://tezzili.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0