Hard work work

Kom hem från en minst sagt ostressad dag!!!! Shit i helvete. Typ försäljningsrekord! :P Haha! Sen när vi höll på att stänga kom Jonas och frågade om jag ville jobba imorgon igen, på min lediga dag :/ Men jobb är pengar om man ser det från den ljusa sidan så jag tackade JA. Fick bestämma jobbtiden själv imorgon så jag tog mellan 10-15 för Joakim frågade mig om vi skulle ut på ranchen imorgon och slå lite. Får se hur det går med mitt temperament.. Lite nervös faktiskt!!

Sen blir det träning imorgon också :D Fan nervös för det också ifall att det är löpning men måste komma igång nån gång!! Men jag kommer nog springa bort mig eftersom jag inte hittar någonstans! Å stackars Jullan som är sjuk :/

Efter träningen blir det hem och grilla för att senare kolla på U21 :D Det blir nice! Sen är det bara att upp och jobba igen!

Hard work work

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0