Expedit koll

Hallå mina kära läsare! :D

Har tänkt på en sak, vad kul det är att jobba i en butik då kunderna som kommer in blir nöjda. Sen har jag även tänkt på att vilken skillnad det är på expediter som är glada eller bittra. Igår så handlade jag på willys och hon som satt i kassan var SUPERGLAD som självklart smittade av sig på mig också ! Då är det roligt att handla. Men om man kommer till en butik som det är en irriterad expedit eller en slö så blir det att smitta av sig på en hela dagen tycker jag! Därför mina kära vänner så ska ni handla av mig eftersom jag jämt får höra att jag är så glad :D Det är kul att höra (: En annan kommentar jag får är "Oj är du ny här, det märks INTE". Det är också skoj att höra! :D

Nu räcker det för idag, jobbar imorgon också så nu ska jag fixa lite här hemma sen ska jag sova, Godnatt!

Glömde nästan att berätta en grej. Jag var inne på Åhlens idag (har praktiserat där nyligen) och då frågade hon mig om mitt nummer för de var få med folk nu och ville kanske att jag fick jobba extra ifall att det skulle bli någon sjukdom eller något. Man vet ju aldrig så det var lika bra att lämna ut detnu ligger mitt namn/nummer inne vid många butiker. De är bra det :D

/ L

Kommentarer
Postat av: lisa/kissemurra (ja, jag ska byta namn nån gång)

vad bra min lilla sockerpulla! du är så duktig. förresten är jag ledig på söndagen efter ludvikafesten fett jao!

2009-06-17 @ 20:52:49
Postat av: Therese

Haha, mina föräldrar var inne och handlade på Jysk av dig någon gång i förra veckan, de sa att det var en jättetrevlig tjej och att hon hade typ "härmat" min pappa när han sa något på "våran" dialekt. Då tänkte jag direkt på dig och då hämtade han kvitto och då var det du :P hahaha. Mor min sa att hon blev glad för du va så trevlig :D

2009-06-18 @ 19:49:48
URL: http://tezzili.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0