Dagen med stort D

Nu ska jag upp om 5 timmar och 30 minuter, det är ganska sjukt faktikst! Imorgon är Dagen med stort D, imorgon är det studenten! inge mera plugg här inte! Shit, kan inte fatta att det är imorgon det händer, efter imorgon är jag ute i arbetslivet..

Det har vart mkt förberedelser med champagnefrukosten idag! ojojoj men det kommer att bli bra (: Mmm så gott längtar redan! :D

Gårdagen var askul på skogsplan och på själva säckgången :D Vi vann för bästa hejjaramsorna, haha! på kvällen var det inte lika kul men det blev roligt alldeles innan vi skulle ut på krogen när vi satt hemma hos mig några styckna och pratade, vi ville inte att det skulle ta slut men vi gick ut på krogen ändå och där sög det tyckte jag!

På lördag åker jag till Sthlm för att se Sverige - Danmark. viktig match för Sverige!! Det ska bli superkul. Kommer hem igen på söndag kväll, ses då ;)

FÖR NU TAR JAG STUDENTEN FÖR NU TAR JAG STUDENTEN
FÖR NU TAR JAG STUDEENTEEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!


/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0