Brännboll är inte min grej!

Nej nu vill jag bort härifrån! nu nu nu nu! Trött på allting! SKIT!

Dagen idag var bra. Låg i sängen heeela förmiddagen och ända fram till klockan 13 då jag gick upp och började med maten. Jag och Joakim låg och läste, myste, åt frukost osv. Riktigt skönt att bara vara för en gångs skull! (:

När Joakim stack till jobbet stack jag och tränade på gymmet. Gick otroligt lätt idag med crosstrainern skulle kunna stå på den i timmar kändes det som men klockan hann bli mycket så det fick bli en annan dag. Stack till Jullan i Smöchen och pratade. Det var mysigt för det är så sällan man träffar henne nu :/ Vi stack ner och tränade första träningen med Laget :D Eller vi lattjade mest och spela Brännboll (: Jag sög stenhårt på det!

Nu ska jag fixa grejer (som vanligt) innan jag ska krypa till kojs! Fan ARG!

/ L

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag tyckte du gjorde det skit bra :D (Y)

2009-06-16 @ 21:56:03
URL: http://mathildakariluoma.blogg.se/
Postat av: BlomBlom

Brännboll är hett, men i Smb bor det väl bara gansters?

Sen säger ryktena att någon hade gjort en för liten plan? :P

2009-06-18 @ 20:45:46
URL: http://denorkarjaginteuppdatera.b.se
Postat av: Kull

Haha, gangsters och gangsters.. Det vet jag inte om jag tycker ;D Den var helt perfekt för sånna som inte kan spela brännboll som mig :P haha! Vänta tills volleybollen kommer igång! :D

2009-06-18 @ 22:25:31
URL: http://lollokull.blogg.se/
Postat av: BlomBlom

Du menar att Volleyboll är din starka gren? ser mer fram emot innebandyn jag ^^

2009-06-18 @ 22:51:22
Postat av: Kull

Japp det är min stora grej :P haha nääädå. Jag ser väldigt mkt fram emot innebandyn jag med :D

2009-06-19 @ 20:48:28
URL: http://lollokull.blogg.se/
Postat av: Blomman

Vi får försöka lira nån gång också... är det dåligt väder så siktar vi väl på att vara inne oftast..

2009-06-19 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0