Barmarksträningen igång! WÖÖÖW

Äntligen, som jag har väntat. Nu kommer man bara längta efter att ta fram bollen och klubban också men man får väl kanske tjyvstarta lite om man drar ihop ett gäng någon dag, eller vad säger ni? :D Riktigt kul var det i varje fall och drygt som in i helvete men det kommer nog gå fint det där med styrkan fast sen när konditionen ska sättas i trim så kommer jag definitivt att få typ en hjärtinfarkt eller nått!  Fan! Men det ska bli skoj det med men drygt..

Undra hur benen kommer att må imorgon då? Ska jobba på Dressmann då så om ni ser någon som ser ut att ha något "stort i röven"skratta INTE! :P

/ L

Kommentarer
Postat av: Blomman

Tjejerna var i grymt mycket bättre form än killarna? jag har tränat lite i sommar, och jag var döende... dock är det MaQ träning vi brukar köra på Tisdagarna som dödar en rejält resten av veckan. Men träningarna kommer ge

2009-06-18 @ 22:53:42
URL: http://www.laget.se/harnas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0