90 grader ? :D

Hallå alla glada!
Nu har det hänt grejer vill jag inte lova men det har vart en rolig helg i varje fall :D Fredagen vet ni ju redan. Lördagen var det IKEA i Västerås som gällde för att hitta vår nya bokhylla men som alla borde veta att om man är på IKEA slinker både det ena och det andra ner i påsen men som tur var blev allt inte sååååå dyrt förutom växten som kostade 699 :- ... Men det blev fint med den ute på balkongen i varje fall. Nu ska vi bara möblera om lite där ute sen vill jag ha några fler saker innan jag får min härliga myshörna ;D

När vi kom hem så hade Storkussen Anna och farfar kommit dit på en visit. Det var trevligt. Så småningom kom Svärmor, AC + barnen och camilla + Elin. Det var trevligt! :D Jesper hade nog en skräckupplevelse där utan dess like! :P haha! Först välter han en lampa så han blir ledsen sen gick vi ner till bryggan där en "spik" lossnade så han skrek "MAMMA VI KOMMER ATT DÖÖÖÖÖ" Haha! Vi skrattade gott åt det där snälla som vi är ! :P Men han förstod ju senare att han inte skulle dö :P

Mkt skruvning hann jag med ute i Saxdalen. Öm i handen är jag fortfarande men det är påväg över nu! :D Mysigt var det på kvällen också då det blev tacos, bastu (skruvning för min del) och kortspel där man visar sina talanger ;D Den eviga ettan! (Y)

På söndagen åkte jag hem och fick bärhjälp av brorsan! Tack!

Idag så har vi vart hos Hinz, Linda och Nora som har lärt sig att gå :D Hon var helt uppspelt när vi var där! Hon skulle visa oss allt hon kunde och det var mycket! :D Allt från vinkningar till dans och prat :D Hon är så otroligt söt att man blir sugen på en själv :P haha! Det var så trevligt att träffa Linda och Tobias också för dom är det inte ofta man ser och vi har så kul ihop! (:

Senare blev det gym och då var det en rolig sak som hände! Jag skulle sätta på mig mina sprillans nya shorts men det var något som var fel. Benen ville inte i där dom skulle i. Till slut kollade jag i shortsen och då var innerbyxan vriden 90 grader! Haha! Så jag fick gymma med sneda shorts hela passet. Alla måste tro att jag var mongo eller någe. Men jag gick till Intersport sen och visade shortsen och fick självklart ett par nya :D

På stan mötte jag upp Lisa, vi gick och fikade på det nya juicestället som SÖG. Ökunnig personal som inte var alltför trevliga heller.. Nej finns mkt att klaga på men dem är ju nya fast de har ju haft öppet en vecka som man tycker att de ska vara lite mer kunniga! !

Nu får det vara sluttjatat på mig

/ L

Kommentarer
Postat av: farfar

Hej Lollo!

Det var som vanligt ett kul blogginlägg! Ja det hände verkligen saker i Saxdalen, Lennart hade nog jäkligt svårt att hålla masken!!!!

Men jag är ju mycket impad av, att Du kan med kameran så bra, det är inte lite jag letat efter hur jag ska kunna få kameran att blixtra, när jag vill. Men Du visste Du!!!!!

Lisa hade tackat för korten i min gästbok.

Nu finns en länk till Din blogg på min länksida, jag har bara inte tänkt på det tidigare!

Kram från

farfar

2009-06-15 @ 21:27:15
URL: http://lollokull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vare att du satte igång att skruva så är tvättbänken på plats nu:-)Kommer ni ut och ser matchen ikväll?? Det finns mat!



Kram Mamma!!!!!!!!!!!!

2009-06-16 @ 08:03:10
Postat av: Emilia

Hej !!

Läser din blogg hela tiden nu! Så roligt!

GRATTIS till studenten, jag vet långt efteråt!

Vi får träffas när jag kommer hem!! Jag vet inte om du läser min blogg, men Marcus kommer och hälsar på över helgen!! Ska bli roligt:D

Läste om ett nytt juiceställe ! I ludvika?? Vart är det nånstans, känns som man har missat en hel del där hemma! Ha det så bra so long ! HÄLSA till Jocke :D Puss och kram

2009-06-19 @ 00:13:31
URL: http://emiliaswedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0