35 grader varmt

Hallå gott folk! saknat mig?

Ludvikafesten var grymt rolig må jag säga (: Tack alla som gjorde den tipptopp! (Y)

På söndagen var man inte så mallig efter en 3-dagars men vi tog oss ändå upp till Bengt och Birgitta med hjälp av Camilla som skjutsade oss :P haha! Där fick vi grillad korv, mumma!

35 grader står temperaturen inne i Jysk på.. Fy fan alltså! Tur att jag ska jobba på Dressmann på onsdag så man kommer till ett lite svalare ställe... 

Var och tränade efter jobbet idag. Det var grymt skönt. kommer säkerligen ha träningsvärk i magen imorgon men det är ju skönt! :D Och imorgon då ska jag ligga på stranden heeeela dagen (:

Imorgon är det träning igen och jag ska nog ta med mig innebandyklubban då? :D

På onsdag flyttar vi till huset :D YEEEEEEEAH!

/ L

Kommentarer
Postat av: Blom

Känns som frågan med innebandyklubba var riktad emot din enda stabila läsare här... Haha, är det 30grader imorgon också vill jag helst vara ute känns det som, men svalare inne kanske? Bettan kommer imorgon också btw

2009-06-29 @ 23:24:39
Postat av: Anonym

Haha ja det känns som du är min enda trogna läsare här :P I varje fall den som kommenterar :D Ooooh det som är så överdrivet varmt! Inne röstar jag på eftersom jag vart ute hela dagen! :P Fan va kul, vet inte vem det är men har hört att hon ska vara hård så det blir nog perfa! (Y) Hade gött!

2009-06-30 @ 16:15:51
Postat av: Blom

Vi får se vad gänget röstar för :) men det visar sig garanterat...

du som flyttar till hus eller familjen?

2009-06-30 @ 17:05:58
Postat av: Anonym

Det är jag som flyttar till hus över sommaren :D NICE hoppas på inne!!!!! :D Ses snart! (:

2009-06-30 @ 18:03:03
Postat av: Fia

vadå har våra träningar börjat redan? :O

2009-07-04 @ 11:55:05
Postat av: Anonym

Ja för oss som gått över till harnäs har den börjat :D

2009-07-06 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0