Händelserikt

Nu har många saknat mig jag vet men det har vart hektiskt nu på senaste tiden med flytt och grejer men nu är vi på plats och har installerat internet (: Härligt! Allt känns som en enda stor semester fast man får ju tillbringa några timmar på jysk också och det är inte få timmar inte :P haha!

Få se nu, vad har hänt? Nja "knappt nånting" faktiskt. Vi var ute på U2 kväll på piren i fredags. Jag, Camilla och Joakim. Det var kanonmysigt och måste göras om fler gånger! på lördagen var jag och Joakim barnvakt åt Henrik och Jesper som sov över hos oss också! Det var mysigt. Fick hoppa in och jobba på söndagen och här är jag nu. Har nyss kommit hem från jobbet och hunnit ätit sen började ett av mina favoritprogram (Lipstick Jungle) för en stund sedan som jag sitter och kollar på men just nu är det paus så då passar jag på att skriva här.

imorgon är det träning igen! Jippiiii! Sen kan jag inte vara med på 5 ggr för jag jobbar stängning alla dagar! Det suger stenhårt så jag hoppas att det blir nya träningstider :P haha!

Men nu måste jag sticka programmet börjar!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0