Strålande dag

Tjohoooo alla glada! Idag är jag på strålande humör fast jag saknar mitt hår lite grann :P Men fick till det ganska så bra idag (: Ska snart iväg och jobba men först ska jag äta en stooooor brunch eftersom jag inte har någon lunch på söndagar då vi bara är två stycken i butiken..

Det är bara 5 dagar kvar. Det är helt sjukt, 5 dagar kvar till total lycka! :D AAAAAAH Helt magiskt i 2 dagar + en massa reashopping hoppas jag, camilla? :D Är sugen att gå på Liseberg också men det kanske man tar när vi är på Ödby en dag (:

Nej nu måste jag upp och käka så jag inte kommer försent till jobbet och efter jobbet ska jag och Grilla hemma hos Peter, AC och vildingarna för då kommer alla Joakims brorsor med respektive samt alla barn (: WEEEE!

/ L

Kommentarer
Postat av: Blom

Vad är det för förband till skiten?

2009-07-28 @ 10:48:09
Postat av: Kull

Snow Patrol, de är också bra faktiskt :D Och du det är inget skit! Kommer och tränar ikväll :D

2009-07-28 @ 11:01:32
Postat av: Blom

Aldrig hört nåt av dem... Jag har varit på massa konserter, men de har varit av annat slag ^^ kul att komma ut lite iaf :P

2009-07-29 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0