Smått & gott

Inflyttningsfesten igår var sjukt kul! Tack så hemskt mycket för allt mamma och pappa (: Tyvärr så hade vår kamera inge batteri men det kanske kommer bilder senare ändå för Jullan tog kort (:

Idag har det bara vart och är fortfarande slöa som gäller! Fy fasiken vad skönt! Åkte förbi MM och köpte jordgubbar också ASGOTT!

Just nu är det Djurgårds match och Kebba gjorde precis mål, HÄRLIGT KEBBA!! :D Inte vanligt att Djurgårn gör mål men just nu står det i varje fall 1-1 (:

Har så sjukt ont i axlarna/ryggen, Joakim masserade mig lite grann men det gick inte jag har så jädra många muskelknutar att jag känner mig svag hela jag. Så nu måste jag boka en massör, det suger men jag hoppas att det blir bra efter det!

Längtar tills på fredag då jag kapar av håret och färgar om det! Weee (: Har kanske hittat en frisyr eller två...

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0