Ny frissad

Min nya frisyr är kort, busig, frissig, och lite små fräck sådär (: Haha! Maria tycker om att frissera mig för jag vågar prova på så vågade och nya grejer ;) Tack så hemskt mycket Maria är supernöjd med min nya frisyr! (:

Varsegod, här får ni alla som har väntat se hur det blev :P







Det blev reashopping idag så staden också (:

Hittade:
1 par chinos - 74,50 :- (Åhlens)
1 Topp - 299 :- (Jeans&More)
1 Kofta + 1 halsduk - Totalt 200 ;- (Ljungen)


Sen var jag och Joakim och käkade på staden, det var inte gott, rekommenderar verkligen inte Åhlens caféet.. Blä!

Nu sitter jag här och ska betala min telia räkning (inte det roligaste precis) medan Joakim sitter i soffan med vildingarna (Henrik och Jesper) vi är barnvakt ikväll/natt/morgon och just nu sitter dom och kollar på "Shrek" och enligt dom så har vi "Fredagsmys med Lollo och Jocke" Vilket stämmer väldigt bra så jag ska göra dom sällskap alldeles strax för Henrik ville sitta i mitt knä och "Mysa med dej Lollo" (: Söting!

Take care / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0