Hektisk dag

Man kan ju inte säga att jag inte har träningsvärk för då skulle jag ljuga.. Hel-ve-te, kändes att man inte hade vart med på barmarken på ett tag :P

Inatt har vi nattgäster, Andreas och Erika sover hos oss så jag har precis vart och köpt en stor och god frukost, mums! Fast just nu är de på fest och kommer säkert hem någon gång inatt..

Jag och Joakim sitter och avnjuter lite rödvin i soffan, det är jag värd efter en sådan här hektiskt dag på jobbet.. ojojoj! inte kul när man får sängleverans och det är 70 sängar + att leveransen kom försent så det blev lite övertid. Men tid är pengar :P

Nu ska jag ut i soffan igen för nu börjar Lyxfällan :D

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0