En trevlig upptäckt!

Ojojoj, heeelt slut men det var en rolig kväll igår ändå (: Så lätt värt de!

Jag, Joakim, Tobbe och Daniel x2 grillade och spelade biljard. Väldigt mysig kväll. Det var meningen att vi skulle ner på piren och ta någon öl men vi blev kvar här istället (: Jag spelade bra i biljard men eftersom det var typ alla mot mig (!) så kom jag typ två/trea varenda gång :/ Men men.. Killar, vågar inte bli slagna av en tjej :P

Annars så är det jobb jobb jobb som står på schemat. Imorgon blir det en hektiskt dag så jag hinner inte ens gymma fast jag vill :/ Men man kan inte hinna allt jämt! På kvällen väntar fest/harry potter med julia/fest

En bra sak som hände idag var upptäckten av att mitt schema var ändrat nästa tisdag så jag kan vara med och träna :D WIIIIE! That´s good!

Är avis på Jonas som går på semester imorgon!! .. Jag vill också! :P

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0