Aktiv, snart kanske (:

Som ni kanske märker så är jag inte så aktiv här längre, men det ska det bli ändring på. Prioriterar lite andra saker före som jag måste göra innan jag sätter mig här, men nu fick jag en liten tid över innan jag och Joakim ska ner till china och äta (:

Fredrik och Henrietta var här igår och det var kanontrevligt! (: Verkade som om de tyckte om maten jag hade gjort också vilket var roligt, vi orkade inte ens äta alla jordgubbar jag hade köpt till efterrätt men dom fick jag och Joakim äta idag istället! :D

Jobbar hela tiden just nu men imorgon är jag ledig vilket är välbehövligt så då ska jag ta mig tid att sticka upp till lägenheten för att vattna blommor, städa och ta med posten hit! (: Sen ska jag ta ett låååångt gympass också hade jag tänkt mig! (: Skööönt!

Längtar till helgens bravader för då är det inflyttningsfest som man absolut INTE får missa ;) Sen så måste jag sätta mig ner och se över när vi skulle ha den stora grillfesten.. Nåja en sak i taget ;)

Innan jag slutar skriva för idag undrar jag en sak till:
 När blir det lagfest laget/lagen? :D

/ L


Kommentarer
Postat av: Blom

Vi kör väl en klubbfest eller dylikt... när är frågan ja

2009-07-13 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0