Välkomna!

Hej och välkomna till min nya blogg.
I denna blogg kommer ni att få se hur jag har det i mitt lilla liv (:
Tänkte börja med att presentera mig själv!

Louise Kull heter jag och bor i en liten stad i Dalarna i mellansverige.
Där känner alla varandra men trots det så är det en charmig stad. Jag går sista året på gymnasiet och längtar hur mkt som helst till studenten! Fast innan det ska jag kämpa med två saker, skolan och träningen!
Varför skapade jag den här bloggen för då? Det har jag faktiskt ingen aning om, är nog för att alla frågar om jag har en blogg eller ej men nu har jag en!
På fritiden ägnar jag mig åt att spela innebandy och träna på gym. Men jag träffar även mina kompisar så mkt jag hinner! (:

Ja, sen finns det väl inte så mkt mer att säga så skriv om det är något

/ L

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du glömt Jocke? :)

2009-02-07 @ 21:33:45
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: LolloKull

Nej men duuu, han kommer nog jag att skriva så mkt om sen så :P haha! han behöver ingen närmare presentation ;)

2009-02-07 @ 21:59:49
Postat av: Anonym

YEEEES! nu kommer jag kunna läsa allt när jag är borta :D



LOVE YOU!

2009-02-09 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0