Vad tycker ni?

Nu har jag fixat lite med sidan fast den är inte riktigt klar än men snart så!

Gårdagen var hur rolig som helst! Curry var här och vi satt och snackade på pizzerian, vi snackade hemma och vi snackade i bilen, hur trevligt som helst, tack för hjälpen också (:

Jag och Joakim åkte ut till Saxdalen för att kolla på huset som har kommit,
det kommer verkligen att bli fint där ute vid sjön och allt!
Just nu sitter jag hos mor och far, vi har precis fått mat här vilket var mkt gott! Snart ska jag hem och lägga mig för imorgon ska vi till skolan väldigt tidigt för att köpa balbiljett.

Men nu ska jag och Joakim åka hem och fixa lite hemma men jag vill ju såklart fråga en sak innan
 - Vad tycker ni om bloggens design hittills?

Tacksam för alla svar!

/ L

Kommentarer
Postat av: Nichlas

Jag tycker den är ljus och fräsch med fina färger:)

2009-02-08 @ 17:56:07
Postat av: kissemurra

Ja riktigt fräch och läcker, ungdomlig och trendig! SÅ RÄTT, SÅ HETT!

2009-02-08 @ 18:57:30
Postat av: FA

nja bättre kan du hade förväntat mig mycket mer:)

2009-02-08 @ 20:29:11
Postat av: cuuuuurrrryyy

men fy fan vad fin den blev nu då :) min kraaascha ju, SA JU DET! :P hahaha..

2009-02-08 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0