impuls krog

Gårdagen var otroligt rolig må jag säga! Först hem till Bihl på NHL spel med grabbarna. Jag var skitnervös eftersom jag aldrig hade spelat det förut, förlorade första matchen med bara 1-0 men den andra matchen vann jag med 3-2 efter straffar! JAG VANN! Carlsson blev "lite" sur att jag slog honom men det var ju roligt för mig! :P Haha! Och de andra hade också kul så då blev jag att tycka synd om carlsson, men men. Lobbyn blev nästa stopp och det var kul det med (: Sen kom Lisa och Jossy dit och som jag hade saknat Lisa! ojojoj, skitkul att träffa henne igen! Vi stack till solo och där var det också kul, satt mest och pratade med Lisa, Joakim och Apan men det var väldigt trevligt! När vi senare skulle gå hem fick vi som vanligt en nattgäst genom Lisa, vi ville inte att hon skulle gå hem ensam så då fick hon följa med (: När vi var cirka 20 meter från porten upp till oss så halkade jag på en isfläck och slog mig så hårt i bakhuvudet att jag har skitont där idag, helt uppsvälld, yr och huvudvärk.. Man kanske ska kolla upp det? Eller äh jag vet inte..

Fest ikväll igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0