Uf uf uf uf uf uf uf uf

UF (ung företagsamhet) är det enda man tänker på just nu! Nog för att det är roligt men ibland kan det bli jobbigt, vi ligger väl liiite efter tidsschemat känns det som men det blir nog bra till slut! (: Hoppas inte Nichlas blir sjuk nu bara! för då går allt åt helvete ;) haha!

Igår kväll hade jag lite feber, kände mig hängig och så men idag mår jag bättre så idag ska jag träna :D Längtar till träningen ikväll, tror att den kan gå bra, känns som det! Jag ska i varje fall vara med på matchen nu om jag blir uttagen för det fick jag för min snälla grupp :D

Måste ju berätta vad jag ska göra imorgon också!  imorgon blir det en hel halvdag med Joakims systerdotter Elin (8 år). Det längtar jag till! Vi ska först till pärlemor och göra smycken, så himla kul! Efter det blir det bad i äventyrsbadet för
att sedan gå och käka kvällsmat på Mc Donalds! Kanske hinner med en fika mellan pärlemor och bad också så vi inte blir alltför hungriga när vi ska bada!

Ha det så bra allesammans

/ L

Kommentarer
Postat av: kissemurra

ni kan inte äta precis innan då kanske ni får kramp! puss su är så jävla sweet som grejar me montern imorogn

2009-02-12 @ 19:53:54
Postat av: elin

hej lollo! det ska bli jättekul idag. kram

2009-02-13 @ 06:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0